16 Ekim 2015 Cuma

Gönüllülerimizden Sesler


Merhaba, adım Alican Çelik.
Hayat Sende Gençlik Akademisi ile Ankara'ya geldiğim ilk zamanlarda Bayram Tunçbilek sayesinde tanıştım. Bundan önce sivil toplumda gönüllü olarak çalışmamıştım. Derneğin amacının benim gibi devlet korumasında kalanlara yardımcı olmak, insan kaynağı kalitesini geliştirmek ve toplumdaki negatif algıyı pozitife çevirmek olduğunu duyduğumda katılmak istedim. Başlarda çekimser katıldım. Birkaç etkinliğe katıldıktan sonra derneğin içerisinde devlet korumasında kalmış rol-model başarılı abilerimi ablalarımı tanıdım.

Derneğe katılmamdaki diğer unsur, devlet korumasındaki kardeşlerimizin Hayat Sende Gençlik Akademisinin çalışmalarına ihtiyacı olduğuna inancımdı.

Derneğin yaptığı çalışmalarda; Sosyal Duvarları Yıkalım Projesi, Topluma Geçişte Gençler Çalıştayı ve son olarak YUGLA Projesine katıldım. Bu üç projede çok şey öğrendim ve çok faydalı işler yaptığımızı düşünüyorum.

Hayat Sende Gençlik Akademisi gün geçtikçe büyüyor. Umarım hep birlikte büyümeye devam edip; başta Devlet Korumasındaki kardeşlerimizin hayat standartlarının iyileştirilmesinde, ardından toplumdaki diğer sorunlara çözümler bulmaya çalışacağız.
Hayat Sende Gençlik Akademisi toplumdaki herkesi  kucaklayan kocaman bir ailedir.
Hayat Sende Gençlik Akademisine teşekkür ederim.

Alican Çelik - Hayat Sende Gönüllüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder