16 Ekim 2015 Cuma

Gönüllü ailedeki 3 kardeşimizin babalarına mektupları


Babalar Günü için...
Babacığım seni çok seviyorum. Bugün en güzel gün. Ağlayıp dursam bile,hata yapsam bile hemen beni affeder seversin. Bugün hiç göz yaşın akmasın. Sen benim güçlü babamsın. Bize istediğimiz şeyi kim alır yani ihtiyaçlarımızı; tabii ki de benim biricik babam, çalışkan ve projelere giden ablam, benim maviş gözlü annem...
Babalar günün kutlu olsun babacığım.



***
 
İlk olarak senin babalar gününü kutlamak istiyorum. Seni herkesten daha çok seviyorum. Senin hiç üzülmeni istemem çünkü sen benim gerçek babamsın. Sen hayatımda gördüğüm en iyi babasın senden iyi babada olamaz ellerinden öpüyorum.



***
 
Sen bir ağaç biz ise bir fidanız. Bugün içimde bambaşka duygular var. Hani bir fidana bakarsın büyümesini beklersin, sende bize öyle bakıyorsun. Oğlum bir şey istesinde yapayım diyorsun. Bize bazen kızıyorsun ama çok seviyorsun. Babacığım seni çok seviyorum. Babalar günün kutlu olsun. Bugün benim ilk babalar günüm...Bir baba çocuğunu çok sever, sen de öyle bir babasın.


Gönüllü ailedeki 3 kardeşimizin babalarına mektupları 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder