28 Haziran 2014 Cumartesi

Gönüllülerimizden Sesler

Hayat Sende'yle nasıl tanıştığımı kısaca özetlemek gerekirse; şu anda devlet yurdunda kalan erkek kardeşim sayesinde oldu. Bana Hayat Sende'den bahsediyordu ve benimde Hayat Sende'nin arasında olmamı çok istiyordu. Ben de Abdullah abiye ulaştım. Bana çok yardımcı oldu. Korkularımı, tedirginliklerimi yenmemi sağladı. YUGLA kampına davet etti.

YUGLA kampında birçok şey öğrendim. En önemlisi fark yaratıp  bir çok şey yapabileceğimi... Özgüven kazandım ama biliyordum, bu kamp bitecekti. Bundan sonra kendi başıma devam edecektim ki öyle de oldu.

Kamp bittikten sonra İstanbul'a döndüğümde, aldığım eğitimleri gözden geçirip neler yapabileceğimi düşündüm. Projeler yazmaya başladım. YAŞÖM'de gönüllü olmaya ve Hayat Sende'nin İstanbul'daki eli kolu olmaya karar verdim.

Şeyma Karadağ - Hayat Sende Gönüllüsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder